Η εκπαίδευση, τόνισε, δεν είναι χώρος για να σταθούμε μόνο στις ανάγκες βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής. Αυτή είναι καθήκον του κάθε Δήμου, με τον Δήμο Τρικκαίων να φροντίζει να αποκαθιστά το συντομότερο δυνατόν, κάθε βλάβη ή πρόβλημα που παρουσιάζεται. Χρειάζεται, επεσήμανε ο κ. Παπαστεργίου, γενικότερη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο ο τοπικές κοινωνίες συνεργάζονται και προσφέρουν πρότυπα στους μαθητές.
Και έφερε ως παράδειγμα, τρεις δράσεις από τα Τρίκαλα:
– το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό ενέπνευσε τη νεολαία για τις μελλοντικές της δημιουργικές ενασχολήσεις
– Η ολοκλήρωση της δράσης CodeGirls, για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού για υπολογιστές, συνοδεύτηκε από το τεράστιο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες
– Η ένταξη του Δήμου στο Δίκτυο Πόλεων μου Μαθαίνουν της ΟΥΝΕΣΚΟ, αποδεικνύει τη διάθεση για ουσιαστική δρομολόγηση διαδικασιών συνεχούς εκπαίδευσης
Επομένως, είναι σαφές ότι η ολοκλήρωση της προσωπικότητας των μαθητών, μπορεί να συμπληρώνεται με δράσεις που, κατόπιν της παιδαγωγικής έγκρισης και συνεργασίας, θα στοχεύουν στην παροχή εφοδίων στους μικρούς τρικαλινούς μαθητές και μαθήτριες.
Από το γραφείο Τύπου
φωτο Fotocenter