Το πρόγραμμα ανήκει στην κατηγορία των συμπράξεων μεταξύ σχολείων και άλλων εκπαιδευτικών οργανισμών (ΚΑ2) και επίσης συμμετέχουν:
- Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων με τη στήριξη του Κέντρου Διαφορικής Διάγνωσης και Υποστήριξης ( ΚΕ.Δ.Δ.Υ.),
- Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου της Δυτικής Ουγγαρίας («UNIVERSITY OF WEST HUNGARY»).
- Η Ακαδημία Ανθρωπιστικών και Οικονομικών σπουδών του Λοτζ της Πολωνίας (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Lodzi)
- Το ΙSS “Rosa Luxemburg”, ένα δημόσιο σχολείο Δ/θμιας Εκπαίδευσης με έδρα το Μπάρι της Ιταλίας που εκπαιδεύει εφήβους ηλικίας 14 με 19 ετών.
- Το «Κaratay Guidance and Research Center” που ανήκει στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας της Τουρκίας. Είναι ένας Επαγγελματικός Οργανισμός που παρέχει δικαίωμα συμμετοχής και συνεργασίας σε υπηρεσίες καθοδήγησης και συμβουλευτικής σε όλους τους τύπους σχολείων.
- Το Πανεπιστήμιο “Selçuk University” της Κόνυα (Ικόνιο) στην Τουρκία.
Όπως ενημέρωσε τον Δήμαρχο, ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ κ. Ν. Ντρόγκας, με το πρόγραμμα «υπήρξε υποστήριξη για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη μαθητών και καθηγητών με πρόθεση να βελτιωθεί η ποιότητα των διδακτικών και εκπαιδευτικών διαδικασιών». Ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε στα θέματα σχολικής επιμόρφωσης στο ΕΕΕΕΚ Τρικάλων και αναφέρθηκε γενικότερα στις δράσεις του Δήμου. Το «Λεωφορείο Χωρίς Οδηγ» ήταν ήδη γνωστό στους επισκέπτες – εκπαιδευτικούς και επιστήμονες. Μάλιστα, στέλεχος από το Πανεπιστήμιο Σελτζούκ του Ικονίου, απηύθυ6νε επίσημη πρόταση στον Δήμο Τρικκαίων για συνεργασία σε κάποια εκ των προγραμμάτων που το τουρκικό Πανεπιστήμιο ετοιμάζει. Ο Δήμαρχος αποδέχθηκε την πρόσκληση και θα υπάρξει συνέχιση επαφών, για να διαπιστωθεί το πιθανό πεδίο και επίπεδο συνεργασίας. Στη συνέχεια έγινε ανταλλαγή δώρων, ενώ παρίστατο από την πλευρά του Δήμου την αντιδήμαρχο Παιδείας κ .Εφη Λεβέντη.
Σε όλες τις συναντήσεις του προγράμματος οργανώθηκαν διαπολιτισμικές δραστηριότητες με τους συμμετέχοντες να μοιράζονται την κουλτούρα τους, τις παραδόσεις τους, τη γλώσσα τους, τα εθνικά τους σύμβολα, να προσπαθούν να μάθουν και να καταλάβουν ο ένας τον άλλον, να αποκτήσουν επίγνωση της σημασίας του να διατηρούν την εθνική τους ταυτότητα μέσα σε μια πολυπολιτισμική Ευρώπη.
Από το γραφείο Τύπου