Γυναίκα Δήμαρχο και πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου και εκ βάθρων ανακατανομή των μελών των παρατάξεων σήμερα Παρασκευή 17 Μαΐου 2018. Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρικκαίων συνεδρίασε υπό τη νέα του μορφή, καθώς τα αξιώματα καταλήφθηκαν από το μέλλον των Τρικάλων. Είκοσι μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης του 3ου Λυκείου Τρικάλων, που στο πλαίσιο project στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας με τίτλο «Αναπαράσταση δημοτικού συμβουλίου». Επρόκειτο για ένα roll playing (παιχνίδι ρόλων ) μάθημα, που εντυπωσίασε όλους, όσοι παραβρέθηκαν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μόνοι τους επέλεξαν τα θέματα συζήτησης (αδέσποτα, κάπνισμα, παιδικές χαρές, οδικό δίκτυο – ποδήλατα, συντήρηση σχολικών κτηρίων).
Αλλά και μόνοι τους επέλεξαν πλευρά (συμπολίτευση ή αντιπολίτευση, μείζων ή ελάσσων) ονόματα συνδυασμών, μόνοι τους ενημερώθηκαν από την ιστοσελίδα του Δήμου για όλα τα παραπάνω θέματα, μόνοι τους ανηύραν τα της σχετικής νομοθεσίας, έψαξαν να βρουν τον κανονισμό λειτουργίας του Σώματος και προχώρησαν στη συγκεκριμένη αναπαράσταση της συνεδρίασης.
Μόνο για τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και τον Δήμαρχο πραγματοποιήθηκε κλήρωση.
«Οδηγοί» των μαθητών/τριών ήταν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι κ. Δήμητρα Βαργιάμη και Δήμητρα Τριγγίδου, που ανέφεραν ότι υλοποίησαν το project με τη βοήθεια του διευθυντή κ. Ευαγ. Αργυρόπουλου και τη στήριξη της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου ενθαρρύνοντας τη διαδικασία και αναφερόμενος με θετικά λόγια στην προσπάθεια, ήταν σαφής: ζήτησε τα αποτελέσματα της συνεδρίασης, προκειμένου να τα μελετήσει. Η δε παρουσία του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μιχ. Λάππα, των επικεφαλής δύο συνδυασμών της αντιπολίτευσης, των κ. Καΐκη και Παπαθανασίου, καθώς και της δημοτικής συμβούλου και Δ/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κάκλα, μαζί με τους αντιδημάρχους κ.κ. Αυγέρη – Κογιάννη και Ψύχο, δείχνουν τη σημασία που σύσσωμο το εκλεγμένο Δημοτικό Συμβούλιο απέδωσε στην εν λόγω προσπάθεια – διαδικασία.
Εξάλλου, συζητήθηκε ήδη το ενδεχόμενο, παρόμοια δράση να πραγματοποιηθεί σε ετήσια βάση, εν είδει θεσμού, με τη συμμετοχή αποκλειστικά μαθητών – πολιτών. Εξάλλου, ανάμεσα στους στόχους του project ήταν και το «να αισθανθούν ότι είναι πολίτες, μαθαίνοντας να προβληματίζονται σε θέματα της τοπικής κοινωνίας και να προτείνουν λύσεις», αναπτύσσοντας «τις δημοκρατικές διαδικασίες».
Από το γραφείο Τύπου