Δήμος Τρικκαίων

Δ. Τρικκαίων: Αιτήσεις για αύξηση επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών σε κατηγορίες πολιτών

2 Μαΐου 2024

Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει ότι, βάσει Κοινής Υπουργικής Απόφασης και εγγράφου του Γενικού Γραμματέα Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κατηγορίες πολιτών μπορούν ν α υποβάλλουν αίτηση για προσαύξηση του επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών. Το αίτημα αφορά σε πολύτεκνες οικογένειες, άτομα με αναπηρία ή άτομα που υπέστησαν αναπηρία 67% από τραυματισμό στη  φυσική καταστροφή, στο πλαίσιο λήψης επιπρόσθετων μέτρων για τη στήριξη των νοικοκυριών που έχουν πληγεί οι κατοικίες τους από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023.

Τα έγγραφα είναι η ΚΥΑ υπ’ αριθμ. 33862/06-05-2019 (Β’ 1699 και το έγγραφο υπ΄αριθμ. 17094/2023 του Γενικού Γραμματέα Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που ανήκουν στις προαναγραφείσες κατηγορίες, μπορούν να προσέρχονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Τρικκαίων (Ομήρου 6, Ισόγειο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2431036928 – 36900 & 2431063204) από 08/05/2024 έως 20/05/2024 για να υποβάλλουν την αίτηση, προσκομίζοντας  τα εξής δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση του/της ενδιαφερόμενου/ης για τη χορήγηση της προσαύξησης του επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών (διαφορετικά ο εκπρόσωπος προσκομίζει εξουσιοδότηση  θεωρημένη με το γνήσιο υπογραφής και αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας εκπροσώπου).
  2. Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του ενδιαφερόμενου/ης.
  3. Ε1, Ε2 και Ε9 του τελευταίου φορολογικού έτους 2023, καθώς και Ε9 του έτους 2024 για την επιβεβαίωση της κύριας κατοικίας (ιδιόκτητη,  μισθωμένη, παραχωρημένη).
  4. Αντίγραφο δελτίου επανελέγχου από το Τεχνικό Κλιμάκιο της ΓΔΑΕΦΚ.
  5. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για τη συναίνεση, συμπληρωμένη και θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής.
  6. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, συμπληρωμένη και θεωρημένη με το γνήσιο υπογραφής, σε περίπτωση που υπάρχει ποσοστό συνιδιοκτησίας.
  7. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου (για τις πολύτεκνες οικογένειες).
  8. Απόφασης έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ  ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ (για τα άτομα με αναπηρία).
  9. Εκτύπωση της  αίτησης που έχει υποβληθεί στη διαδικτυακή πύλη “arogi.gov.gr” (υποβολή μέσω με κωδικών  taxis net).

Για τα άτομα που υπέστησαν μόνιμη σωματική βλάβη με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω απαιτούνται:

  1. Αίτηση ενδιαφερόμενου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου.
  2. Γνωμάτευση –Βεβαίωση Διευθυντή Κλινικής Νοσοκομείου ΕΣΥ, στην οποία να αναφέρεται ότι ο αιτών / η αιτούσα υπέστη μόνιμη σωματική βλάβη η οποία προκλήθηκε εξαιτίας της φυσικής καταστροφής.
  3. Γνωμάτευση ΚΕΠΑ (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας) σε ισχύ για το είδος της πάθησης, το ποσοστό αναπηρίας και τη διάρκεια της.

Από το γραφείο Τύπου

ΑΙΤΗΣΗ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ  (σε μορφή word)