Οι Φίλοι Επικούρειας Φιλοσοφίας “Κήπος Αθηνών”, “Κήπος Θεσσαλονίκης” και “Κήπος Τρικάλων”, διοργανώνουν την 11η Πανελλήνια Συνάντηση Φίλων Επικούρειας Φιλοσοφίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Μαΐου 2018, ώρα 19:30, στα Τρίκαλα, στην Αίθουσα Μουσείου Τσιτσάνη, με θέμα: «Ο Επίκουρος στην ψηφιακή εποχή. Ένας αρχαίος πιο σύγχρονος από ποτέ».
Είσοδος ελεύθερη.
Είσοδος ελεύθερη.
Σε σχετικό σημείωμα αναφέρεται:
“Υπάρχει μία γενικότερη νοοτροπία στη σημερινή κοινωνία ότι η αρχαία ελληνική φιλοσοφία είναι απαρχαιωμένη, βαρετή, και μη συμβατή στην καθημερινότητά μας. Κι όμως θα εκπλαγείτε εάν μάθετε ότι τα λογισμικά στα iPhone κινητά, στα ρομπότ που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη, στην έξυπνη τηλεόραση, που μερικές φορές αναφέρεται και ως συνδεδεμένη τηλεόραση ή υβριδική τηλεόραση, στην 5G τεχνολογία, στα ηλεκτροκίνητα τρένα νέας γενιάς καθώς και στο γνωστό μας λεωφορείο χωρίς οδηγό που δοκιμάστηκε στην πόλη μας, χρησιμοποιούν τον επικούρειο τρόπο σκέψης, την πλειότιμο ή Ασαφή λογική του Επίκουρου, ενός αρχαίου που είναι πιο σύγχρονος από ποτέ. Το θέμα παρουσιάζει ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον δεδομένου ότι η Ασαφής λογική στην ουσία αντικαθιστά αργά και σταθερά την κλασική-παραδοσιακή δίτιμη Αριστοτέλεια λογική, η οποία θεμελιώθηκε αρχικά από τον Πυθαγόρα και αργότερα εισήχθηκε και τελειοποιήθηκε από τον Αριστοτέλη, ενώ υιοθετήθηκε και από τον Στωικό Χρύσιππο αποτελώντας τη βάση της λεγόμενης δυτικής σκέψης και του δυτικού πολιτισμού”.
“Υπάρχει μία γενικότερη νοοτροπία στη σημερινή κοινωνία ότι η αρχαία ελληνική φιλοσοφία είναι απαρχαιωμένη, βαρετή, και μη συμβατή στην καθημερινότητά μας. Κι όμως θα εκπλαγείτε εάν μάθετε ότι τα λογισμικά στα iPhone κινητά, στα ρομπότ που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη, στην έξυπνη τηλεόραση, που μερικές φορές αναφέρεται και ως συνδεδεμένη τηλεόραση ή υβριδική τηλεόραση, στην 5G τεχνολογία, στα ηλεκτροκίνητα τρένα νέας γενιάς καθώς και στο γνωστό μας λεωφορείο χωρίς οδηγό που δοκιμάστηκε στην πόλη μας, χρησιμοποιούν τον επικούρειο τρόπο σκέψης, την πλειότιμο ή Ασαφή λογική του Επίκουρου, ενός αρχαίου που είναι πιο σύγχρονος από ποτέ. Το θέμα παρουσιάζει ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον δεδομένου ότι η Ασαφής λογική στην ουσία αντικαθιστά αργά και σταθερά την κλασική-παραδοσιακή δίτιμη Αριστοτέλεια λογική, η οποία θεμελιώθηκε αρχικά από τον Πυθαγόρα και αργότερα εισήχθηκε και τελειοποιήθηκε από τον Αριστοτέλη, ενώ υιοθετήθηκε και από τον Στωικό Χρύσιππο αποτελώντας τη βάση της λεγόμενης δυτικής σκέψης και του δυτικού πολιτισμού”.