Με πρώτο και βασικό μέλημα, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, η ΔΕΥΑΤ υλοποιεί σεμινάρια για τους εργαζομένους της. Η δημοτική εταιρεία ξεκίνησε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025 σειρά εκπαίδευσης προς τους/τις εργαζόμενους/ες, με στόχο τη βελτίωση. αφ’ ενός των παρεχόμενων υπηρεσιών, αφ’ ετέρου του τρόπου δουλειάς.
Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων Νίκος Σακκάς στον χαιρετισμό του, πρόκειται για μια διαδικασία που στοχεύει στο να παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες και για τον λόγο αυτόν ο Δήμος στέκεται δίπλα σε παρόμοιες πρωτοβουλίες. Ο κ. Σακκάς μίλησε επίσης για το θλιβερό της ημέρας, καθώς απεβίωσε ο πρώτος πρόεδρος της ΔΕΥΑΤ, ο αείμνηστος Δήμαρχος Τρικκαίων Κώστας Παπαστεργίου. Ο δε πρόεδρος της ΔΕΥΑΤ Χρήστος Μπλουγούρας έδωσε έμφαση στο παραγόμενο από τους εργαζόμενους πολύ σημαντικό έργο και στην ανάγκη αυτό να γίνεται συνεχώς καλύτερο. Τους ειδικότερους στόχους παρουσίασε ο διευθυντής της επιχείρησης κ. Χάρης Καλλιάρας, αναφερόμενος στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στην επικοινωνία με τον πολίτη και στην ικανοποίηση των αιτημάτων του πολίτη.
Η πρώτη αυτή συνάντηση έγινε στην αίθουσα Θεόδωρου Μάρκελλου της Στέγης Λαϊκού Πολιτισμού του Λαογραφικού Μουσείου Τρικάλων, όπου ο κ. Γιώργος Μπαμπαλιάρης, επικεφαλής του τμήματος Learning & Development της Optimal HR Group, ανέλυσε τα βασικά σημεία της εκπαίδευσης, της σημασίας της και του τρόπου εργασίας.
Το επόμενο διάστημα θα γίνει εξέταση και ανάλυση των δεδομένων για τον τρόπο εργασίας στη ΔΕΥΑΤ και θα ακολουθήσει κύκλος σεμιναρίων. Σε αυτά, θα εξειδικεύεται η βελτίωση των υπηρεσιών, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών, σε συνδυασμό με τη βελτίωση της διαδικασίας εργασίας των υπαλλήλων της δημοτικής εταιρείας.
Στην πρώτη αυτή συνάντηση παρέστη επίσης από το διοίκηση ο αντιπρόεδρος κ. Αντ. Τζερεμές και αριθμός των εργαζομένων, από διοικητικές και τεχνικές ειδικότητες.
Από το γραφείο Τύπου