Ο διευθύνων σύμβουλος της Baidu, Robin Li, περιέγραψε τους στόχους της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια στη σκηνή της διάσκεψης τεχνολογίας D.Live της Wall Street Journal, με στόχο το επόμενο έτος να κατασκευάσει λεωφορεία χωρίς οδηγούς στην Κίνα, τα ημιαυτόνομα οχήματα μέχρι το 2019 και τα αυτόνομα αυτοκίνητα μέχρι το 2021.
Το λεωφορείο χωρίς οδηγό θα κατασκευαστεί από έναν ανώνυμο κατασκευαστή κινεζικών λεωφορείων, με σχέδια να ακολουθεί μια προκαθορισμένη διαδρομή όταν είναι έτοιμο για υπηρεσία. Η Baidu θα συνεργαστεί με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC Motor για να κατασκευάσει τα αυτόνομα οχήματα, δεδομένου ότι η τεχνολογία της εταιρείας έχει επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη της αυτόνομης πλατφόρμας, αντί στα πραγματικά αυτοκίνητα.
Τα επιθετικά σχέδια της Baidu θα εξαρτηθούν πιθανώς εν μέρει από την ταχεία ανάπτυξη του αυτόνομου προγράμματος Apollo, μιας πλατφόρμας ανοικτού κώδικα αυτο-οδήγησης που ξεκίνησε η εταιρεία νωρίτερα αυτό το έτος. Η Baidu υπολογίζει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας ως εταίρους του προγράμματος, όπως οι Ford, Daimler, Nvidia, Intel και Microsoft. Οι εταιρείες ελπίζουν να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα που θα υιοθετηθεί εύκολα από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων μέσω της συνεργασίας με τη συγκέντρωση της έρευνας και των δεδομένων.
Ο Li τοποθέτησε το πρόγραμμα Apollo ως μια πιο περιεκτική εναλλακτική λύση σε ιδιωτικά αναπτυγμένες πλατφόρμες από ανταγωνιστές όπως η Waymo, η οποία δημιουργεί το δικό της λογισμικό (και υλικό) και πιθανότατα σχεδιάζει να εμπορεύεται την πλατφόρμα της ως αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο Apollo ξεκίνησε φέτος, αλλά η Baidu εργάζεται δημοσίως για την τεχνολογία αυτόματης οδήγησης από το 2015. Η εταιρεία έχει καταλάβει ακόμη και τη Δύση με επιδεικτικές παρουσίασης της πλατφόρμας που μερικές φορές αγγίζουν τα όρια της απερισκεψίας, όπως όταν οι μηχανικοί της φέρεται να πήδησαν μπροστά από ένα κινούμενο αυτοκίνητο και όταν ο Li έκανε μια παράνομη, ζωντανή αυτόνομη βόλτα σε μια εταιρική διάσκεψη.
Πηγή SecNews.gr