Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είχε βιωματικό χαρακτήρα και σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών στην αναγκαιότητα της συνεργασίας Σχολείου – Οικογένειας – Κοινότητας για την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην διαπροσωπική επικοινωνία και τις πρακτικές ενίσχυσής της ενώ συζητήθηκαν σχέδια εξατομικευμένων παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση των υφιστάμενων δυσκολιών. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος και λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών, το πρόγραμμα θα διευρυνθεί με αντίστοιχες δράσεις στα σχολεία της προσχολικής εκπαίδευσης και με αποδέκτες τους γονείς των μικρών μαθητών. Η υλοποίηση της δράσης είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Τρικάλων (ΟΚΑΝΑ) και της Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Εκπαίδευσης 31ης Περιφέρειας Δρ. Μπεαζίδου Ελευθερίας. Την επιστημονική ευθύνη, για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της διαδικασίας είχαν:
- ΝταΪλιάνη Κ., Κοινωνική Λειτουργός/Στέλεχος Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Τρικάλων(ΟΚΑΝΑ)
- Δρ.Μπεαζίδου Ε., Σχολική Σύμβουλος /διδάσκουσα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας