Δύο μίνι λεωφορεία τα οποία μπορούν να κινούνται χωρίς οδηγό, έκαναν πριν λίγες μέρες την εμφάνισή τους στους δρόμους του Ελσίνκι. Αυτό συνέβη έξι μήνες μετά το τέοος του προγράμαμτος CityMοbil 2 που εγκαινιάστηκε στα Τρίκαλα τον Αύγουστο του 2015.
Πρόκειται για μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία γαλλικής κατασκευήςμε δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και εννέα επιβατών. Τα συγκεκριμένα οχήματα μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα έως και 25 μίλια την ώρα, αλλά προς το παρόν κινούνται στους δρόμους της Φινλανδικής πρωτεύουσας, στο πλαίσιο δοκιμαστικής περιόδου, με επτά μίλια την ώρα.
Τα λεωφορεία τέθηκαν σε λειτουργία για να εξυπηρετήσουν την μετακίνηση των επιβατών μεταξύ δύο πολυσύχναστων σταθμούς δημόσιας συγκοινωνίας στην περιοχή Hernesaar του Ελσίνκι.
Επειδή όμως το όλο εγχείρημα βρίσκεται σε αρκετά πρώιμο στάδιο, στη θέση του τιμονιού υπάρχει οδηγός για παν ενδεχόμενο.
Το προτζεκτ αποτελεί μέρος των φιλόδοξων σχεδίων της Φινλανδικής πρωτεύουσας να καταστήσει μέσα σε μια δεκαετία, τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα παρωχημένη τακτική.
Η πόλη διαθέτει ήδη ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα δημόσιων μεταφορών, αλλά αναπτύσσει επίσης ένα on-demand πρόγραμμα μεταφορών το οποίο θα επιτρέπει στους πολίτες να χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες εφαρμογές για κινητά προκειμένου να καλέσουν και να πληρώσουν κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς (λεωφορείο, τρένο, ταξί κτλ).
Επειδή όμως το όλο εγχείρημα βρίσκεται σε αρκετά πρώιμο στάδιο, στη θέση του τιμονιού υπάρχει οδηγός για παν ενδεχόμενο.
Το προτζεκτ αποτελεί μέρος των φιλόδοξων σχεδίων της Φινλανδικής πρωτεύουσας να καταστήσει μέσα σε μια δεκαετία, τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα παρωχημένη τακτική.
Η πόλη διαθέτει ήδη ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα δημόσιων μεταφορών, αλλά αναπτύσσει επίσης ένα on-demand πρόγραμμα μεταφορών το οποίο θα επιτρέπει στους πολίτες να χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες εφαρμογές για κινητά προκειμένου να καλέσουν και να πληρώσουν κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς (λεωφορείο, τρένο, ταξί κτλ).
via CNN