Η e-Trikala A.E. ενημερώνει ότι ξεκινά η διαδικασία επιλογής του προσωπικού για την λειτουργία του Χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου «Ο Μύλος των Ξωτικών 2021-22».
Η διαδικασία θα γίνει ως εξής:
1. Μετά τη λήξη υποβολής των αιτήσεων οι υποψήφιοι/ες θα ενημερωθούν με γραπτό μήνυμα (SMS) για την ημερομηνία της συνέντευξης που θα ακολουθήσει.
2. Από το σύνολο των συνεντεύξεων, που θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα 8 έως 12 Νοεμβρίου 2021 από επιτροπή που θα οριστεί, θα επιλεγούν τα άτομα που θα συμπεριληφθούν στη δημόσια κλήρωση. Αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Τρικκαίων στις 15/11/2021, οπότε και θα προκύψουν τα άτομα που θα προσληφθούν συνολικά.
3. Τομείς απασχόλησης:
• Θεματικά εργαστήρια
• Διαχείριση κοινού
• Χώρος στάθμευσης οχημάτων
• Καθαριότητα
• Νοσηλευτές
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021.
Απαραίτητη προϋπόθεση για εργασία στη φετινή διοργάνωση, είναι η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της νόσου Covid-19 η πιστοποιητικού νόσησης σε ισχύ κατά την περίοδο λειτουργίας του πάρκου.
Σημειώνεται ότι ΔΕΝ θα δοθεί παράταση για τις ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων ή λήψης της συνέντευξης.
Υποχρεωτική είναι η σωστή συμπλήρωση αριθμού κινητού τηλεφώνου, έτσι ώστε να ενημερωθούν οι υποψήφιοι/ες.
Η σχετική αίτηση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Μύλου των Ξωτικών www.milosxotikon.gr Εκεί, στον σύνδεσμο «Αίτηση Εργασίας στον Μύλο» θα πρέπει να συμπληρωθούν τα ζητούμενα στοιχεία και με την «Υποβολή» καταχωρείται η ηλεκτρονική αίτηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η e-trikala AE, η εταιρεία που αναλαμβάνει κάθε χρόνο τη διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών, θα συγκεντρώσει τα στοιχεία των υποψηφίων για εργασία, με σκοπό να επιλέξει το προσωπικό που θα εργαστεί στο θεματικό πάρκο. Τα στοιχεία που συμπληρώνει ο υποψήφιος θα διατηρηθούν μέχρι και την 15η Ιανουαρίου 2022, οπότε θα διαγραφούν οριστικά. Εάν κάποιος υποψήφιος για εργασία μετά τη συμπλήρωση και υποβολή των στοιχείων του, επιθυμεί αυτά να διαγραφούν, μπορεί να στείλει email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
Από το γραφείο Τύπου