Με τη συνεχή αύξηση των αιτημάτων από πολίτες για τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, ο Δήμος Τρικκαίων συνεχίζει την προσπάθεια για πιο καθαρή πόλη.
Μέσα σε έναν χρόνο (Οκτώβριος 2019 – Οκτώβριος 2020) ο Δήμος Τρικκαίων «υποδέχθηκε» συνολικά 320 αιτήματα από πολίτες στο «20000». Στο σύστημα, δηλαδή, αναφοράς αιτημάτων για διευθέτηση καθημερινών ζητημάτων. Τα αιτήματα αφορούσαν σε μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, μπάζων και κλαδιών, τα οποία, εκτός από την ακαλαίσθητη εικόνα, παρέμεναν επί ημέρες έξω από κάδους ή σε άσχετα σημεία, επιτείνοντας τη δυσωδία και τη βρωμιά.
Όπως εξήγησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Γιώργος Ζιώγας, αμέσως μόλις καταγράφεται το αίτημα, αυτό μεταφέρεται στο αρμόδιο τμήμα της Υπηρεσίας Καθαριότητας. Ακολούθως, γίνεται επικοινωνία με τον πολίτη και κλείνεται ραντεβού, ώστε το συντομότερο δυνατόν, να γίνει η αποκομιδή των αντικειμένων. Ο Δήμος Τρικκαίων έχει αυξήσει πλέον τα δρομολόγια των οχημάτων του σε 13 την εβδομάδα, ώστε να ανταποκρίνεται ταχύτερα στα αιτήματα των πολιτών.
Με τον τρόπο αυτόν, σημείωσε ο κ. Ζιώγας, η συνεργασία πολιτών και υπηρεσιών αποδίδει πιο καθαρή γειτονιά, πιο καθαρή πόλη.
Η υπηρεσία αιτημάτων «20000» απαντά
– στον τηλεφωνικό αριθμό 2431020000,
– στην ιστοσελίδα 20000.trikalacity.gr από υπολογιστή ή κινητό,
– στο email [email protected]
– στην εφαρμογή Trikala Check App για κινητά, (διατίθεται δωρεάν στο Google play).
Από το γραφείο Τύπου