Πληροφορίες Προσβασιμότητας

Δήμος Τρικκαίων

Εύσημα και αναδιάταξη στη μάχη της καθημερινότητας

Κοπή πίτας στη Δ/νση Επιχειρησιακού Εργου του Δήμου Τρικκαίων, με σαφείς αναφορές από τον Δήμαρχο Παρούσα η τριάδα των αντιδημάρχων που έχει την ευθύνη της Δ/νσης Continue Reading Εύσημα και αναδιάταξη στη μάχη της καθημερινότητας

 

 

Τα εύσημα του Δήμαρχου Τρικκαίων για την εξαιρετική εικόνα καθαριότητας στη διάρκεια του Μύλου των Ξωτικών, απέσπασαν  οι εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Έργου του Δήμου. Στη σημερινή (29 Ιανουαρίου 2018) κοπή πίτας της Διεύθυνσης, που περιλαμβάνει τους τομείς καθαριότητας, υποδομών και ηλεκτρομηχανολογικών του Δήμου και της πόλης, με 175 εργαζόμενους (συμβασιούχους και μόνιμους) ο κ. Δημήτρης Παπαστεργίου αναφέρθηκε εκτενώς στην άριστη εικόνα που έδινε η π[όλη στους επισκέπτες. Παρότρυνε τους εργαζόμενους να συνεχίσουν σε αυτό τον ρυθμό, επισημαίνοντας ότι είναι «τα μάτια και τα αφτιά του Δήμου», αλλά και ότι πληρώνονται από τους πολίτες, πολλοί εκ των οποίων είναι άνεργοι.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο αμαξοστάσιο του Δήμου, με ειδικό πανηγυρικό χαρακτήρα. Διότι σε μια εβδομάδα, ο τρίτος κατά σειρά αντιδήμαρχος της νυν δημοτικής αρχής, ο κ. Σωτ. Σακκάς, αναλαμβάνει καθήκοντα για την Καθημερινότητα του Πολίτη. Οπότε, παραβρέθηκαν, ο τέως αντιδήμαρχος οι κ. Αλέκος Πολυμερόπουλος, ο νυν κ. Δημήτρης Βασταρούχας και ο επόμενος κ. Σωτήρης Σακκάς. Ο κ. Βασταρούχας ευχαρίστησε τον προκάτοχό του και όλους τους εγγραφόμενους για την άριστη συνεργασία, ενώ ευχήθηκε καλή επιτυχία στον κ. Σακκά. Ο οποίος επεσήμανε το έργο των προκατόχων του, τονίζοντας τη σημασία της Διεύθυνσης.
Μάλιστα ο κ. Χύτας, ως προϊστάμενος, υπενθύμισε την προσφορά των εργαζομένων στη διάρκεια των περυσινών ακραίων καιρικών φαινομένων, με χιονοπτώσεις και πλημμύρες, με τον κ. Παπαστεργίου να συμπληρώνει τη σημασία της προσφοράς αυτής, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.
Ακολούθησε η κοπή πίτας και η μικρή γιορτή που είχε οργανωθεί, ενώ στους 4 τυχερούς της πίτας δόθηκαν 3 τριήμερες άδειες και ένα tablet δώρο.

Από το γραφείο Τύπου