Πληροφορίες Προσβασιμότητας

Δήμος Τρικκαίων

Η κοινωνική δράση του Δήμου Τρικκαίων με αριθμούς

15 Απριλίου 2020
Παπαστεργίου: Η Αυτοδιοίκηση και ο Δήμος Τρικκαίων στο ύψος των περιστάσεων Continue Reading Η κοινωνική δράση του Δήμου Τρικκαίων με αριθμούς

Με το κοινωνικό στοιχείο να αναδεικνύεται σε κυρίαρχο, πραγματοποιήθηκε η πρώτη με τηλεδιάσκεψη και «ζωντανή» συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων. Το απόγευμα της Μ. Τρίτης 14 Απριλίου 2020 το Σώμα συνεδρίασε με δύο μόνο παρόντες στην αίθουσα συνεδριάσεων και τους υπόλοιπους συμβούλους να βρίσκονται… σπίτι τους.
Όμως η ουσία έγκειτο στη στήριξη που προσφέρει ο Δήμος Τρικκαίων στους πολίτες που έχουν ανάγκη, αυτές τις δύσκολες ώρες.
Ο Δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου, τόνισε το πόσο σημαντικές είναι οι πρωτοβουλίες του Δήμου για τη στήριξη της κοινωνίας, των τρικαλινών πολιτών. Αναφέρθηκε στον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και τις αποφάσεις που λήφθηκαν, για εξυπηρέτηση συμπολιτών που έχουν ανάγκη, ενεργοποιώντας και τροποποιώντας τη λειτουργία υπηρεσιών: «θέλαμε να φτάσουμε σε κάθε άνθρωπο, σε οποιαδήποτε οικογένεια, έχει ανάγκη», δήλωσε ο κ. Παπαστεργίου.

Στοιχεία κοινωνικής δράσης

Αναφέρθηκε με έμφαση και στοιχεία στις ποικίλες δράσεις που συνολικά ο Δήμος Τρικκαίων υλοποίησε με
– τις δομές που ενίσχυσε (Βοήθεια στο Σπίτι),
– την καθημερινή επίσκεψη και προσφορά βοήθειας (φάρμακα, τρόφιμα, άλλα είδης) σε σχεδόν 40 τρικαλινούς/ες
– τη διανομή τροφίμων κατ’ οίκον (πρόγραμμα ΤΕΒΑ) σε 2620 τρικαλινές οικογένειες,
– την καθημερινή σίτιση 150 τρικαλινών,
– τη συνολική προσφορά βοήθειας σε 261 (καταγεγραμμένοι από 17/3 μέχρι 14/4) τρικαλινούς/ες που ζήτησαν βοήθεια του Δήμου
– την ενίσχυση των κοινωνικών υπηρεσιών,
– τις επιμέρους δραστηριότητες στην πρόνοια,
– την επέκταση της μείωσης τιμολογίων της ΔΕΥΑΤ,
– την εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και μελών ευπαθών ομάδων,
– τη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών με πλήρη προστασία των υπαλλήλων
– την εξυπηρέτηση πολιτών με τηλεφωνικά ραντεβού
– τη χρήση της υπηρεσίας παράδοσης πιστοποιητικών ή άλλων απαραίτητων εγγράφων
– την αναδιάταξη δημοτικών υπηρεσιών
– τη συνεχή παροχή όλων των μέσων ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά κ.α.) στους εργαζόμενους.

Καινοτομίες

Ως προς τα τεχνολογικά στοιχεία της συνεδρίασης, η καινοτομία δεν ήταν απλώς η τηλεδιάσκεψη, αλλά και η ταυτόχρονη ζωντανή μετάδοσή της από το κανάλι του Δήμου Τρικκαίων στο youtube.
Η σχετική διαδικασία διεξήχθη με απόλυτη επιτυχία, με μεγάλη απαρτία 87%, με ουσιαστική συζήτηση και με λήψη σημαντικών αποφάσεων για τον Δήμο.
Η προεργασία για το εγχείρημα έγινε όλη την προηγούμενη εβδομάδα, ώστε, αφ’ ενός να δοθεί κανονική και πλήρης εικόνα στον πολίτη, αφ’ ετέρου, να υπάρξουν τα λιγότερα τεχνολογικά προβλήματα. Κάτι που επιτεύχθηκε με την αξιοποίηση όλων των τεχνολογικών «εφοδίων» που διαθέτει ο Δήμος Τρικκαίων και προσφέρει η τεχνολογία.
Σημαντικό και το ότι η συνεδρίαση εμφανίστηκε 275 φορές από το κανάλι του Δήμου (44,5% ) και το youtube (28,6% απευθείας). Ο αριθμός αυτός αυξάνεται συνεχώς, παρά τη δυσκολία της παρακολούθησης από το σπίτι μιας συνεδρίασης. Επίσης αυξήθηκαν οι συνδρομητές του καναλιού του Δήμου Τρικκαίων.
Σημειώνεται Εξάλλου η πρόεδρος του Σώματος κ. Νικολέτα Μπρουζούκη στην εισαγωγική της παρέμβαση. αναφέρθηκε στη σημασία του εγχειρήματος, τονίζοντας τη σημασία της υγείας όλων των τρικαλινών. Ο δε Δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου, τόνισε το πόσο σημαντικό είναι, η τεχνολογία να δίνει λύσεις σε ζητήματα άμεσα και ουσιαστικά, όπως αυτό της συνεδρίασης του ανώτατου πολιτικού οργάνου ενός Δήμου, που στήριξε και στηρίζει τους πολίτες.

Από το γραφείο Τύπου