Πληροφορίες Προσβασιμότητας

Δήμος Τρικκαίων

Εισόδημα Αλληλεγγύης: Διευκολύνσεις και οδηγίες στον Δ. Τρικκαίων

11 Ιουλίου 2016
Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει ότι από την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016 αρχίζει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την πρώτη φάση του προγράμματος «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης». Ο Δήμος εντάχθηκε σε αυτό το πρόγραμμα για την πιλοτική του λειτουργία, σε συνδυασμό με τις δράσεις Κοινωνικής Πρόνοιας που ήδη λειτουργούν σε πολλά επίπεδα. Continue Reading Εισόδημα Αλληλεγγύης: Διευκολύνσεις και οδηγίες στον Δ. Τρικκαίων

Για την εξυπηρέτηση των πολιτών και προκειμένου να αποφευχθούν οι συνωστισμοί στα ΚΕΠ του Δήμου (στο Δημαρχείο και στο κτήριο της ΠΕ Τρικάλων), ο Δήμος Τρικκαίων λειτουργεί για την υποδοχή των αιτήσεων και τα περιφερειακά ΚΕΠ. Συγκεκριμένα, οι κάτοικοι των Δημοτικών Ενοτήτων, δηλαδή των παλιών Δήμων, δεν χρειάζεται να προσέρχονται στα Τρίκαλα, αλλά θα μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους στα ΚΕΠ στις έδρες των πρώην Δήμων.

Ετσι, όλοι θα γλιτώνουν κόπο, χρόνο και έξοδα και η διαδικασία θα βαίνει ομαλώς.
Τα ΚΕΠ και οι τηλεφωνικοί αριθμοί εξυπηρέτησης, είναι:

Δ.Ε. Εστιαιώτιδας (Μεγαλοχώρι):  24313 52 420 και 24313 52 420

 Δ.Ε. Καλλιδένδρου (Βαλτινό):  24313 52 521 – 24313 52 523 – 24313 52 524 – 24313 52 522

Δ.Ε. Κόζιακα (Πρίνος): 24313 52 626

Δ.Ε. Μεγάλων Καλυβίων (Μεγ.Καλύβια): 24313 52 022

 Δ.Ε. Παληοκάστρου (Παλαιόπυργος): 24310 87827 και 24310 87827

 Δ.Ε. Παραληθαίων (Ρίζωμα): 24313 52 714

Πληροφορίες δίνονται επίσης από το τμήμα Πρόνοιας & Αλληλεγγύης της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας & Αλληλεγγύης (24310 63209, 24310 63216, 24310 63 205, 24310 63202, 24310 63207, 24310 63216, 24310 63203, 24310 63210).
Επισημαίνεται ότι ο Δήμος Τρικκαίων συμμετέχει ΜΟΝΟ με την παροχή βοήθειας στην υποβολή αιτήσεων.

Το «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης»

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής  Αλληλεγγύης, οι αιτήσεις αρχίζουν να υποβάλλονται την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016  και οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2016. Οι αιτούντες μπορούν να υποβάλουν αίτηση αυτοπροσώπως στα ΚΕΠ ή στις Υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας των Δήμων. Εναλλακτικά, μπορούν να  υποβάλουν αίτηση για το πρόγραμμα χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική  αίτηση που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του ΚΕΑ (www.keaprogram.gr). Η εισοδηματική ενίσχυση (το επίδομα) καταβάλλεται μηνιαίως σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου εντός των 5 τελευταίων ημερών κάθε μήνα. Το δικαίωμα στην καταβολή της εισοδηματικής ενίσχυσης ισχύει από την 1η ημέρα του επόμενου από αυτόν κατά τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση και έως την 31η Δεκεμβρίου 2016.
Για παράδειγμα, για όσους πολίτες υποβάλλουν αίτηση στις 18 Ιουλίου, το  δικαίωμα στην εισοδηματική ενίσχυση θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο και  θα λάβουν 5 πληρωμές (Αύγουστος –  Δεκέμβριος), ενώ για όσους  υποβάλλουν αίτηση τον Οκτώβριο, το δικαίωμα θα ξεκινήσει από το Νοέμβριο και θα λάβουν 2 πληρωμές (Νοέμβρης –  Δεκέμβριος). Σε κάθε περίπτωση, το πρόγραμμα θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε όλη την Ελλάδα από τις αρχές του 2017.

 

Από το γραφείο Τύπου