Δήμος Τρικκαίων

«Πράσινη» συζήτηση αντιδημάρχου Τρικκαίων – μαθητών ΕΠΑΛ

26 Μαρτίου 2019
Επίσκεψη του αρμόδιου αντιδημάρχου στο 1ο ΕΠΑΛ στο πλαίσιο προγράμματος και παρουσίαση των δράσεων του Δήμου στη βάση ερωτημάτων των μαθητών

 

Αμεση επικοινωνία Δήμου Τρικκαίων – μαθητών 1ου ΕΠΑΛ για το αστικό πράσινο. Στο πλαίσιο προγράμματος που υλοποιείται από το σχολείο, 28 μαθητές και 4 καθηγητές με υπεύθυνο τον κ. Χρήστο Ευσταθίου, κάλεσαν στο σχολείο τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Ντιντή.
Το πρόγραμμα έχει ως τίτλο «Το αστικό πράσινο στην πόλη των Τρικάλων και η συμβολή στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής», οπότε ο κ. Ντιντής παρουσίασε το ευρύ φάσμα δράσεων του Δήμου. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε
– στον Ληθαίο ποταμό,
– στο «νησάκι» του Μύλου Ματσόπουλου,
– στο πάρκο Αη Γιώργη και τη μελλοντική πισίνα,
– στο πάρκο Σωτήρας,
– στο Πάρκο Χλωρίδας και Πανίδας που ήδη ετοιμάζεται σε συνδυασμό με το άλσος Προφήτη Ηλία.
Ο κ. Ντιντής αναφέρθηκε στα όσα έγιναν, προγραμματίζονται ή υλοποιούνται σε κάθε ένα από τα σημεία πρασίνου στην πόλη. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε δράσεις καθαρισμού, συντήρησης, εργασιών, φύλαξης, στα προγράμματα αναπλάσεων, σε νέες φυτεύσεις δέντρων, στη συνεργασία με το Σαραρχείο, τους Εθελοντές, την Πυροσβεστική υπηρεσία.

Οι μαθητές από την πλευρά τους, με πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον ασχολήθηκαν ενεργά με όλο το φάσμα του πρασίνου, στο πλαίσιο της παρουσίασης του κ. Ντιντή. Οι ερωτήσεις περιστράφηκαν σε πλήθος ζητημάτων σχετικά κυρίως με την καθαριότητα, τη συμπεριφορά των πολιτών, τις αναπλάσεις., ενώ έθεσαν και ζητήματα ουσίας για τη νεολαία.
Εξάλλου η εργασία αφορά στην καταγραφή και αξιολόγηση των χώρων πράσινου στην πόλη μας, στη συμβολή τους στον μετριασμό (mitigation) του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και στην προσαρμογή  (adaptation)  στις συνέπειές του.

Το πρόγραμμα, επίσης, χρησιμοποιεί τεχνολογικά εργαλεία και εφαρμογές για την αποτύπωση δεδομένων και δράσεων. Στόχοι του είναι, μεταξύ άλλων, η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών, η απόκτηση δεξιοτήτων συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων, η ανάπτυξη της κριτικής χωρικής σκέψης, η ενασχόληση με ένα τοπικό πρόβλημα και η αναζήτηση λύσεων, η δημιουργία κουλτούρας συνεργασίας των μαθητών τόσο έχουν μεταξύ τους όσο και με φορείς άσκησης πολιτικής κ.α..

 

Από το γραφείο Τύπου