Πληροφορίες Προσβασιμότητας

Δήμος Τρικκαίων

Ζωγραφική και θέατρο στα Εργαστήρια του Δήμου Τρικκαίων

28 Σεπτεμβρίου 2016

Στο Μύλο Ματσόπουλου, σ’ ένα μαγευτικό χώρο γεμάτο μνήμες και όνειρα, που η αισθητική του εμπνέει την καλλιτεχνική δημιουργία, ο Δήμος Τρικκαίων και το Δημοτικό Θέατρο Τρικάλων δημιουργούν Καλλιτεχνικά Εργαστήρια, θεάτρου και ζωγραφικής, για τα παιδιά και τους νέους.

Φέτος λόγω της προετοιμασίας και ανακαίνισης του χώρου θα υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση στη έναρξη των Τμημάτων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την προ-εγγραφή τους και να  πάρουν περισσότερες πληροφορίες στο Μύλο Ματσόπουλο στα γραφεία του Δημοτικού Θεάτρου (τηλ. 24310 20090)  τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Θα λειτουργήσουν τα εξής τμήματα:

·        Θεατρικά Εργαστήρια  για τα παιδιά τους νέους

 

Το Παιδαγωγικό Εργαστήρι Θεάτρου αφορά όλους τους μαθητές ,αφού στόχος του είναι η δημιουργική ευαισθητοποίηση των παιδιών στο χώρο των Τεχνών και του θεάτρου, η ανάπτυξη της κοινωνικότητας και υπευθυνότητας στα πλαίσια της ομάδας και η απελευθέρωση της ψυχοκινητικής τους ενέργειας μ’ όλες τις μορφές έκφρασης που η σύγχρονη παιδαγωγική προτείνει για την συγκρότηση της προσωπικότητάς τους.  Λειτουργούν Τμήματα: Δημοτικού Γυμνασίου Λυκείου

Το Θεατρικό Εργαστήρι για τους νέους (18-35 ετών), απευθύνεται σε νέους που θέλουν να γνωρίσουν την τέχνη του θεάτρου, να εκφραστούν μέσα απ’ αυτή και να επικοινωνήσουν μέσα από την δυναμική της ομάδας.

Οι  διδακτικές ενότητες των εργαστηρίων:

zo

Κίνηση και Έκφραση (αυτοσχεδιασμοί, παντομίμα, σκηνική έκφραση)

Λόγος και Έκφραση (δραματοποίηση)

Θεατρική αγωγή (υποκριτική, θεατρική δράση, θεατρική παράσταση)

 

  • Εργαστήρι Ζωγραφικής για παιδιά και νέους

 

Στο Εργαστήρι πραγματοποιούνται μαθήματα εικαστικών τεχνών και ζωγραφικής για μαθητές δημοτικού, γυμνασίου-λυκείου και για νέους.

Το Εργαστήρι στοχεύει στην ανάπτυξη της εικαστικής σκέψης, αντίληψης και δεξιοτήτων , με    δημιουργικό τρόπο, ενισχύοντας την φαντασία των παιδιών και των νέων, με στόχο να συμβάλει στην δημιουργική απασχόληση και στην ανάπτυξη της εικαστικής παιδείας και