Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει τους/τις δημότες/ισσες που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες που σημειώθηκαν μεταξύ 4ης και 11ης Σεπτεμβρίου 2023 και δεν αποζημιώθηκαν μέχρι σήμερα, ότι μπορούν να ζητήσουν την αναθεώρηση του φακέλου τους. Με το αίτημα αναθεώρησης θα εξεταστεί η δυνατότητα για την καταβολή ή μη της οικονομικής ενίσχυσης που προβλέπεται για τις πλημμύρες του «Daniel» (κάλυψη πρώτων βιοτικών αναγκών, απλών επισκευαστικών εργασιών και αντικατάσταση οικοσκευής)
Προϋποθέσεις και διαδικασία υποβολής των αιτήσεων
Οι πληγέντες/είσες δημότες/ισσες που δεν έχουν λάβει μέχρι την 18η Οκτωβρίου 2024 την προβλεπόμενη οικονομική ενίσχυση, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την επανεξέταση του αιτήματός τους (Δεύτερη Ευκαιρία).
Δικαιούχοι για την υποβολή της αίτησης αυτής είναι αποκλειστικά και μόνο όσοι/ες:
α) έχουν υποβάλλει αρχικά εντός του 2023 αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα arogi.gov.gr του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και
β) έχει πραγματοποιηθεί στην οικία τους αυτοψία από τα κλιμάκια μηχανικών του Υπουργείου.
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Οι ενδιαφερόμενοι/ες, προκειμένου να γίνει η επανεξέταση του φακέλου τους, θα πρέπει να καταθέσουν στον Δήμο τα εξής δικαιολογητικά:
Η υποβολή των δικαιολογητικών για τη συγκρότηση του φακέλου θα γίνεται :
Προθεσμίες και επαναξιολόγηση των αιτήσεων
Η τελική προθεσμία υποβολής της αίτησης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024.
Ο Δήμος θα διαβιβάσει τα στοιχεία του φακέλου στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την επαναξιολόγηση των αιτήσεων και την αιτιολογημένη καταβολή ή μη της προβλεπόμενης ανά περίπτωση οικονομικής ενίσχυσης.
Πληροφορίες ή διευκρινίσεις δίνονται σε ημέρες και ώρες εργάσιμες από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Τρικκαίων, Δημαρχείο 2ος όροφος, κ. Ευαγγελία Τζέλη (τηλ. 24313 51211, [email protected])
Από το γραφείο Τύπου
ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
Τα ειδικά μηχανήματα τύπου ΑΤΜ παρείχαν δυνητικά νυχθημερόν τη δυνατότητα στους πολίτες να ζητούν και να εκτυπώνουν δημοτική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου και άλλα σχετικά έγγραφα, άμεσα, με εύκολο και απλό τρόπο. Η πιστοποίηση του πολίτη θα πραγματοποιούταν με τη χρήση Κάρτας Δημότη. Στόχος ήταν να ενεργοποιούνταν σε σύντομο χρονικό διάστημα πιο πολύπλοκες ηλεκτρονικές διαδικασίες, οι οποίες θα επέτρεπαν στους πολίτες, και τη λήψη και την κατάθεση δικαιολογητικών που χρειαζόταν να γνωστοποιούνται στον Δήμο. Οι αιτήσεις και τα σχετικά δικαιολογητικά θα κοινοποιούνταν απευθείας μέσω του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου στην κατάλληλη Διεύθυνση του Δήμου. Ο ενδιαφερόμενος θα μπορούσε να εκτυπώνει μέσω του e-ΚΕΠ την απάντηση της αντίστοιχης Υπηρεσίας στο αίτημά του.
Συνεργάτες: UNIXFOR S.A., ΕΓΚΡΙΤΟΣ Group, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Α.Ε.
Οι πολίτες στέλνουν άμεσα τα αιτήματά τους στον Δήμο μέσω της mobile εφαρμογής Check App για κινητά τηλέφωνα. Η ολοκληρωμένη αυτή εφαρμογή παρέχεται δωρεάν προς τους πολίτες μέσω του Play και του App Store. Η βασικότερη λειτουργία της είναι η δυνατότητα καταχώρησης και παρακολούθησης της πορείας των αιτημάτων πολιτών. Η εφαρμογή συνδέεται με την ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών «20000» και δρομολογεί τα αιτήματα άμεσα, στο ανάλογο τμήμα του Δήμου. Επίσης, καλύπτει βασικές ανάγκες ενημέρωσης, προβάλλοντας ανακοινώσεις και εκδηλώσεις που περιέχει η ιστοσελίδα του Δήμου. Λειτουργεί επίσης ως τουριστικός οδηγός, αναδεικνύοντας σημεία ενδιαφέροντος σε χάρτη και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως τηλέφωνα, εφημερεύοντα φαρμακεία και βενζινάδικα.
Συνεργάτες: ΕΓΚΡΙΤΟΣ Group
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΡΕ Η Α΄ ΦΑΣΗ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ “20000” ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ NOVOVILLE
Υλοποιήθηκε ασύρματη κάλυψη όλης της περιοχής της νέας λαϊκής αγοράς και σε τμήματα του εμπορικού κέντρου των Τρικάλων. Το ασύρματο δίκτυο έχει επαυξήσει την υφιστάμενη υποδομή στην πόλη, καθώς είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των υπόλοιπων εφαρμογών, και προσφέρει επιπλέον ασφάλεια στη διασύνδεση χρηστών στο διαδίκτυο.
Συνεργάτες : Cisco και Space Hellas
Υλοποιήθηκε Σύστημα Έξυπνου Φωτισμού, μέσω του οποίου γίνεται διαχείριση του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού και επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας μεγαλύτερη από 60% έναντι των συμβατικών φωτιστικών συστημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, αντικαταστάθηκαν τα υφιστάμενα φωτιστικά συστήματα συμβατικής τεχνολογίας, από νέα φωτιστικά συστήματα τεχνολογίας LED, σε αντιπροσωπευτικό δρόμο του ενδοαστικού οδικού δικτύου (οδός Οθωνος). Επίσης, εγκαταστάθηκε σύστημα ασύρματης διαχείρισης, που παρέχει τη δυνατότητα έγκαιρου εντοπισμού δυσλειτουργιών, «έξυπνου» προγραμματισμού επεμβάσεων, δυναμικής προσαρμογής του φωτισμού όπου, όσο και όταν χρειάζεται, για τη μέγιστη δυνατή ενεργειακή εξοικονόμηση και τη βελτίωση ορατότητας για οδηγούς, ποδηλάτες, πεζούς.
Συνεργάτες : ΚΑΥΚΑΣ, Cisco και Space Hellas
Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει τους/τις δημότες/ισσες που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες που σημειώθηκαν μεταξύ 4ης και 11ης Σεπτεμβρίου 2023 και δεν αποζημιώθηκαν μέχρι σήμερα, ότι μπορούν να ζητήσουν την αναθεώρηση του φακέλου τους. Με το αίτημα αναθεώρησης θα εξεταστεί η δυνατότητα για την καταβολή ή μη της οικονομικής ενίσχυσης που προβλέπεται για τις πλημμύρες του «Daniel» (κάλυψη πρώτων βιοτικών αναγκών, απλών επισκευαστικών εργασιών και αντικατάσταση οικοσκευής)
Προϋποθέσεις και διαδικασία υποβολής των αιτήσεων
Οι πληγέντες/είσες δημότες/ισσες που δεν έχουν λάβει μέχρι την 18η Οκτωβρίου 2024 την προβλεπόμενη οικονομική ενίσχυση, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την επανεξέταση του αιτήματός τους (Δεύτερη Ευκαιρία).
Δικαιούχοι για την υποβολή της αίτησης αυτής είναι αποκλειστικά και μόνο όσοι/ες:
α) έχουν υποβάλλει αρχικά εντός του 2023 αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα arogi.gov.gr του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και
β) έχει πραγματοποιηθεί στην οικία τους αυτοψία από τα κλιμάκια μηχανικών του Υπουργείου.
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Οι ενδιαφερόμενοι/ες, προκειμένου να γίνει η επανεξέταση του φακέλου τους, θα πρέπει να καταθέσουν στον Δήμο τα εξής δικαιολογητικά:
Η υποβολή των δικαιολογητικών για τη συγκρότηση του φακέλου θα γίνεται :
Προθεσμίες και επαναξιολόγηση των αιτήσεων
Η τελική προθεσμία υποβολής της αίτησης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024.
Ο Δήμος θα διαβιβάσει τα στοιχεία του φακέλου στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την επαναξιολόγηση των αιτήσεων και την αιτιολογημένη καταβολή ή μη της προβλεπόμενης ανά περίπτωση οικονομικής ενίσχυσης.
Πληροφορίες ή διευκρινίσεις δίνονται σε ημέρες και ώρες εργάσιμες από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Τρικκαίων, Δημαρχείο 2ος όροφος, κ. Ευαγγελία Τζέλη (τηλ. 24313 51211, [email protected])
Από το γραφείο Τύπου
Με τη χρήση ειδικών συσκευών περιβαλλοντικών μετρήσεων (όπως για συγκέντρωση αέριων ρύπων, αιωρούμενων σωματιδίων και θορύβου), μπορεί να εκτιμηθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας και να αξιολογηθεί πιθανός αντίκτυπος στη δημόσια υγεία. Επίσης, απεικονίζονται σε πραγματικό χρόνο τυποποιημένοι δείκτες ποιότητας του περιβάλλοντος που επιτρέπουν συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking), επισημάνσεις (alerts) και την αναγνώριση τάσεων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη λήψη μέτρων. Το σύστημα εγκαταστάθηκε στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
Συνεργάτες: Space Hellas, Cisco
Εγκαταστάθηκε η πλατφόρμα έξυπνης πόλης Cisco Smart+Connected Digital Platform – CDP. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα του Internet of Things (IoT) και διαχειρίζεται τις επιμέρους εφαρμογές εποπτείας και ενημέρωσης, τροφοδοτώντας ταυτόχρονα τρίτα συστήματα, μέσα από ανοιχτά πρωτόκολλα διασύνδεσης (APIs). Η πλατφόρμα συγκεντρώνει, αποθηκεύει, κανονικοποιεί και οπτικοποιεί τα δεδομένα που παράγονται από τις παραπάνω υποδομές και εφαρμογές και τα διαθέτει προς ανάλυση σε όποιους ενδιαφέρονται να τα αξιοποιήσουν προς όφελος των πολιτών και των επιχειρήσεων της πόλης.
Συνεργάτες: Cisco, Space Hellas
Υλοποιήθηκε ένα κέντρο ελέγχου όλων των υπηρεσιών, στο ισόγειο του Δημαρχείου. Εγκαταστάθηκαν οθόνες παρακολούθησης των παρακάτω συστημάτων:
Συνεργάτες: Cisco, Space Hellas, ITM Intelligent, e-trikala, Vodafone, ΔΕΥΑΤ, ENGIS by enstruct, ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP.
Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει τους/τις δημότες/ισσες που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες που σημειώθηκαν μεταξύ 4ης και 11ης Σεπτεμβρίου 2023 και δεν αποζημιώθηκαν μέχρι σήμερα, ότι μπορούν να ζητήσουν την αναθεώρηση του φακέλου τους. Με το αίτημα αναθεώρησης θα εξεταστεί η δυνατότητα για την καταβολή ή μη της οικονομικής ενίσχυσης που προβλέπεται για τις πλημμύρες του «Daniel» (κάλυψη πρώτων βιοτικών αναγκών, απλών επισκευαστικών εργασιών και αντικατάσταση οικοσκευής)
Προϋποθέσεις και διαδικασία υποβολής των αιτήσεων
Οι πληγέντες/είσες δημότες/ισσες που δεν έχουν λάβει μέχρι την 18η Οκτωβρίου 2024 την προβλεπόμενη οικονομική ενίσχυση, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την επανεξέταση του αιτήματός τους (Δεύτερη Ευκαιρία).
Δικαιούχοι για την υποβολή της αίτησης αυτής είναι αποκλειστικά και μόνο όσοι/ες:
α) έχουν υποβάλλει αρχικά εντός του 2023 αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα arogi.gov.gr του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και
β) έχει πραγματοποιηθεί στην οικία τους αυτοψία από τα κλιμάκια μηχανικών του Υπουργείου.
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Οι ενδιαφερόμενοι/ες, προκειμένου να γίνει η επανεξέταση του φακέλου τους, θα πρέπει να καταθέσουν στον Δήμο τα εξής δικαιολογητικά:
Η υποβολή των δικαιολογητικών για τη συγκρότηση του φακέλου θα γίνεται :
Προθεσμίες και επαναξιολόγηση των αιτήσεων
Η τελική προθεσμία υποβολής της αίτησης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024.
Ο Δήμος θα διαβιβάσει τα στοιχεία του φακέλου στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την επαναξιολόγηση των αιτήσεων και την αιτιολογημένη καταβολή ή μη της προβλεπόμενης ανά περίπτωση οικονομικής ενίσχυσης.
Πληροφορίες ή διευκρινίσεις δίνονται σε ημέρες και ώρες εργάσιμες από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Τρικκαίων, Δημαρχείο 2ος όροφος, κ. Ευαγγελία Τζέλη (τηλ. 24313 51211, [email protected])
Από το γραφείο Τύπου
Υλοποιήθηκε εφαρμογή που επιτρέπει εύκολη και γρήγορη διασύνδεση των χρηστών στο δημοτικό ασύρματο δίκτυο, με διάφορους τρόπους, όπως μέσω λογαριασμών των χρηστών σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες από την χρήση του ασύρματου δικτύου θα αξιοποιούνται από την δημοτική αρχή, η οποία μέσω την εφαρμογής Marera θα μπορεί να ενημερώνει τους πολίτες για πολιτιστικές εκδηλώσεις και δρώμενα του Δήμου και να τους διευκολύνει να απολαμβάνουν τον χρόνο τους στην πόλη. Επίσης, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο ή με άλλους ενδιαφερόμενους, προωθούνται η επιχειρηματικότητα και η αυξημένη αγοραστική κίνηση, μέσω στοχευμένων προσφορών ή άλλων προωθητικών ενεργειών. Συνεργάτες: SiEBEN, Space Hellas
Στο σημείο ελέγχου (controller) των κόμβων τοποθετείται ηλεκτρονικός εξοπλισμός, ο οποίος ελέγχει αδιάκοπα τη λειτουργία του κόμβου, αναφέρει την πιθανή βλάβη, ενημερώνει για τη δυσλειτουργία λαμπτήρων σηματοδοτών ανά κατεύθυνση και σήμανση (κόκκινο – πορτοκαλί – πράσινο) και ενημερώνει online το κέντρο ελέγχου ή αποστέλλει sms στον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο
Το Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα περιλαμβάνει ευρείες δυνατότητες Business Intelligence (BI), ώστε να παρέχει διαχείριση όλων των επιπέδων με εργαλεία για λήψη καλά πληροφορημένων αποφάσεων για το Δήμο, αλλά και εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα από τον πολίτη. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εφαρμογές Πολεοδομικών δεδομένων, Αρχείου Πολεοδομίας, Τεχνικών έργων, Δημοτικής Περιουσίας, Σήμανσης, Φωτεινών σηματοδοτών, Οδοφωτισμού και σημείων ενδιαφέροντος. Επίσης θα γίνει πιλοτικά ανάλυση και βελτιστοποίηση των διαδρομών αποκομιδής απορριμμάτων.
Εφαρμογές