logo
basicImg

To Smart Trikala στην υπηρεσία των τρικαλινών

 

Εξι εφαρμογές της σύγχρονης («έξυπνης», όπως παλιότερα λεγόταν) πόλης παρουσίασε ο Δήμαρχος Τρικκαίων στους τρικαλινούς πολίτες. Πρόκειται για τις εφαρμογές που ουσιαστικά μέσω της τεχνολογίας, κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πολιτών για απλά και καθημερινά, ουσιαστικά όμως ζητήματα.
Οι εφαρμογές υπάρχουν ήδη στην ιστοσελίδα (www.trikalacity.gr) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Τρικκαίων. Είναι τμήμα του Smart Trikala και χρησιμοποιούνται ήδη, αλλά πλέον κεφαλαιοποιήθηκαν για να είναι γνωστοποιηθούν συνολικότερα στους πολίτες.
Εξάλλου, θα υλοποιηθεί μια εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών, που θα ανακαλύπτυν συνεχώς τις δράσεις που διευκολύνουν ζητήματα καθημερινότητας. Μαζί με τον επιστημονικό συνεργάτη του, Δρ Λεωνίδα Ανθόπουλο, ο κ. Παπαστεργίου παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 τα:
1. Trikala CheckApp: η επίσημη εφαρμογή του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Trikala CheckApp

2. Ανοικτά δεδομένα: πύλη ανοικτών δεδομένων του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ανοικτά δεδομένα

3. Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς το Δήμο Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς τον Δήμο Τρικκαίων
4. Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων
5. Bot: λογισμικό αυτόματης απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του Πολίτη από την επίσημη σελίδα του Δήμου Τρικκαίων στο κοινωνικό μέσο Facebook

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Bot
6. Δημόσιες διαβουλεύσεις του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Δημόσιες διαβουλεύσεις
Αυτές οι εφαρμογές εισάγουν τον πολίτη στην εποχή της καινοτομίας. Για παράδειγμα, όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων, με το Triklala CheckApp δημιουργείται μια βάση δεδομένων, που ουσιαστικά επιδιώκει να επιλύσει προβλήματα, εκδιώκοντας το «μέσον» από αυτά. Είναι ένας μεγάλος σύγχρονος αποδέκτης παραπόνων, σημείωσε, εκθειάζοντας τη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «20000», του οποίου είναι τμήμα. Αναφέρθηκε, επίσης, στον θετικό ρόλο της τηλεφωνικής γραμμής, μιλώντας για τη μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες, φέρνοντας ως παράδειγμα την αύξηση των αιτημάτων (4.854 το 2017 έναντι 4.590 το 2016) και τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης σε λιγότερο από 10 ημέρες για το 60% εξ αυτών. Ζήτησε επίσης, τη συνεργασία των πολιτών για ζητήματα ενημέρωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

AppsInTrikala

Την ίδια συνεργασία ζήτησε για θέματα διαβουλεύσεων, λέγοντας ότι «οφείλουμε να συζητήσουμε περισσότερο για τις πόλεις μας»
Για το θέμα των on line πληρωμών στον Δήμο, τόνισε ότι πρόκειται για μια κίνηση προς διευκόλυνση του πολίτη, ενώ για τα συστήματα GIS (γεωγραφικά δεδομένα) τόνισε ότι είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τα κτηματολογικά δεδομένα. Μάλιστα σημείωσε ότι υπάρχει ήδη η πρώτη σοβαρή προσέγγιση με στοιχεία για κάδους απορριμμάτων, δίκτυα ΔΕΥΑΤ, αριθμό φωτιστικών κ.α., χρήσιμα για κάθε πολίτη, μέσα από την εφαρμογή των ανοικτών δεδομένων (Open Data). Κάθε πολίτης μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που με διαφάνεια δίνονται από τον Δήμο Τρικκαίων, σε θέματα Πρόνοιας, Περιβάλλοντος, Οικονομίας κ.α., ενώ είναι γνωστό ότι ήδη υπάρχει διαφάνεια και στην υλοποίηση του προϋπολογισμού, αφού η εκτέλεσή του αποτυπώνεται και στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Τέλος, αναφορικά με το Bot,είωσε ότι πρόκειται για μια πρωτοπόρα εφαρμογή, που «εκπαιδεύεται» να απαντά στο facebook του Δήμου Τρικκαίων σε πλήθος θεμάτων: από κινηματογραφικές προβολές και διανυκτερεύοντα φαρμακεία, μέχρι έγγραφα απαραίτητα για τέλεση γάμου ή για κοινωνική μέριμνα.

Από το γραφείο Τύπου

e-ΚΕΠ (Αυτοματοποιημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολίτη)

Τα ειδικά μηχανήματα τύπου ΑΤΜ παρέχουν νυχθημερόν τη δυνατότητα στους πολίτες να ζητούν και να εκτυπώνουν δημοτική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου και άλλα σχετικά έγγραφα, άμεσα, με εύκολο και απλό τρόπο. Η πιστοποίηση του πολίτη θα πραγματοποιείται με τη χρήση Κάρτας Δημότη. Στόχος είναι να ενεργοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα πιο πολύπλοκες ηλεκτρονικές διαδικασίες, οι οποίες θα επιτρέπουν στους πολίτες, και τη λήψη και την κατάθεση δικαιολογητικών που χρειάζεται να γνωστοποιηθούν στον Δήμο. Οι αιτήσεις και τα σχετικά δικαιολογητικά θα κοινοποιούνται απευθείας μέσω του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου στην κατάλληλη Διεύθυνση του Δήμου. Ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να εκτυπώσει μέσω του e-ΚΕΠ την απάντηση της αντίστοιχης Υπηρεσίας στο αίτημά του.

Συνεργάτες: UNIXFOR S.A., ΕΓΚΡΙΤΟΣ Group, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Α.Ε.

Mobile Check App

Οι πολίτες στέλνουν άμεσα τα αιτήματά τους στον Δήμο μέσω της mobile εφαρμογής Check App για κινητά τηλέφωνα. Η ολοκληρωμένη αυτή εφαρμογή παρέχεται δωρεάν προς τους πολίτες μέσω του Play και του App Store. Η βασικότερη λειτουργία της είναι η δυνατότητα καταχώρησης και παρακολούθησης της πορείας των αιτημάτων πολιτών. Η εφαρμογή συνδέεται με την ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών «20000» και δρομολογεί τα αιτήματα άμεσα, στο ανάλογο τμήμα του Δήμου. Επίσης, καλύπτει βασικές ανάγκες ενημέρωσης, προβάλλοντας ανακοινώσεις και εκδηλώσεις που περιέχει η ιστοσελίδα του Δήμου. Λειτουργεί επίσης ως τουριστικός οδηγός, αναδεικνύοντας σημεία ενδιαφέροντος σε χάρτη και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως τηλέφωνα, εφημερεύοντα φαρμακεία και βενζινάδικα.

Συνεργάτες: ΕΓΚΡΙΤΟΣ Group

Ασύρματη Πρόσβαση σε υπηρεσίες του Δήμου και στο Διαδίκτυο

Υλοποιήθηκε ασύρματη κάλυψη όλης της περιοχής του εμπορικού κέντρου των Τρικάλων. Το ασύρματο δίκτυο έχει επαυξήσει την υφιστάμενη υποδομή στην πόλη, καθώς είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των υπόλοιπων εφαρμογών, και προσφέρει επιπλέον ασφάλεια στη διασύνδεση χρηστών στο διαδίκτυο.

Συνεργάτες : Cisco και Space Hellas

Σύστημα Έξυπνου Φωτισμού

Υλοποιήθηκε Σύστημα Έξυπνου Φωτισμού, μέσω του οποίου γίνεται διαχείριση του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού και επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας μεγαλύτερη από 60% έναντι των συμβατικών φωτιστικών συστημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, αντικαταστάθηκαν τα υφιστάμενα φωτιστικά συστήματα συμβατικής τεχνολογίας, από νέα φωτιστικά συστήματα τεχνολογίας LED, σε αντιπροσωπευτικό δρόμο του ενδοαστικού οδικού δικτύου (οδός Οθωνος). Επίσης, εγκαταστάθηκε σύστημα ασύρματης διαχείρισης, που παρέχει τη δυνατότητα έγκαιρου εντοπισμού δυσλειτουργιών, «έξυπνου» προγραμματισμού επεμβάσεων, δυναμικής προσαρμογής του φωτισμού όπου, όσο και όταν χρειάζεται, για τη μέγιστη δυνατή ενεργειακή εξοικονόμηση και τη βελτίωση ορατότητας για οδηγούς, ποδηλάτες, πεζούς.

Συνεργάτες : ΚΑΥΚΑΣ, Cisco και Space Hellas

To Smart Trikala στην υπηρεσία των τρικαλινών

 

Εξι εφαρμογές της σύγχρονης («έξυπνης», όπως παλιότερα λεγόταν) πόλης παρουσίασε ο Δήμαρχος Τρικκαίων στους τρικαλινούς πολίτες. Πρόκειται για τις εφαρμογές που ουσιαστικά μέσω της τεχνολογίας, κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πολιτών για απλά και καθημερινά, ουσιαστικά όμως ζητήματα.
Οι εφαρμογές υπάρχουν ήδη στην ιστοσελίδα (www.trikalacity.gr) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Τρικκαίων. Είναι τμήμα του Smart Trikala και χρησιμοποιούνται ήδη, αλλά πλέον κεφαλαιοποιήθηκαν για να είναι γνωστοποιηθούν συνολικότερα στους πολίτες.
Εξάλλου, θα υλοποιηθεί μια εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών, που θα ανακαλύπτυν συνεχώς τις δράσεις που διευκολύνουν ζητήματα καθημερινότητας. Μαζί με τον επιστημονικό συνεργάτη του, Δρ Λεωνίδα Ανθόπουλο, ο κ. Παπαστεργίου παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 τα:
1. Trikala CheckApp: η επίσημη εφαρμογή του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Trikala CheckApp

2. Ανοικτά δεδομένα: πύλη ανοικτών δεδομένων του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ανοικτά δεδομένα

3. Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς το Δήμο Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς τον Δήμο Τρικκαίων
4. Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων
5. Bot: λογισμικό αυτόματης απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του Πολίτη από την επίσημη σελίδα του Δήμου Τρικκαίων στο κοινωνικό μέσο Facebook

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Bot
6. Δημόσιες διαβουλεύσεις του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Δημόσιες διαβουλεύσεις
Αυτές οι εφαρμογές εισάγουν τον πολίτη στην εποχή της καινοτομίας. Για παράδειγμα, όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων, με το Triklala CheckApp δημιουργείται μια βάση δεδομένων, που ουσιαστικά επιδιώκει να επιλύσει προβλήματα, εκδιώκοντας το «μέσον» από αυτά. Είναι ένας μεγάλος σύγχρονος αποδέκτης παραπόνων, σημείωσε, εκθειάζοντας τη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «20000», του οποίου είναι τμήμα. Αναφέρθηκε, επίσης, στον θετικό ρόλο της τηλεφωνικής γραμμής, μιλώντας για τη μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες, φέρνοντας ως παράδειγμα την αύξηση των αιτημάτων (4.854 το 2017 έναντι 4.590 το 2016) και τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης σε λιγότερο από 10 ημέρες για το 60% εξ αυτών. Ζήτησε επίσης, τη συνεργασία των πολιτών για ζητήματα ενημέρωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

AppsInTrikala

Την ίδια συνεργασία ζήτησε για θέματα διαβουλεύσεων, λέγοντας ότι «οφείλουμε να συζητήσουμε περισσότερο για τις πόλεις μας»
Για το θέμα των on line πληρωμών στον Δήμο, τόνισε ότι πρόκειται για μια κίνηση προς διευκόλυνση του πολίτη, ενώ για τα συστήματα GIS (γεωγραφικά δεδομένα) τόνισε ότι είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τα κτηματολογικά δεδομένα. Μάλιστα σημείωσε ότι υπάρχει ήδη η πρώτη σοβαρή προσέγγιση με στοιχεία για κάδους απορριμμάτων, δίκτυα ΔΕΥΑΤ, αριθμό φωτιστικών κ.α., χρήσιμα για κάθε πολίτη, μέσα από την εφαρμογή των ανοικτών δεδομένων (Open Data). Κάθε πολίτης μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που με διαφάνεια δίνονται από τον Δήμο Τρικκαίων, σε θέματα Πρόνοιας, Περιβάλλοντος, Οικονομίας κ.α., ενώ είναι γνωστό ότι ήδη υπάρχει διαφάνεια και στην υλοποίηση του προϋπολογισμού, αφού η εκτέλεσή του αποτυπώνεται και στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Τέλος, αναφορικά με το Bot,είωσε ότι πρόκειται για μια πρωτοπόρα εφαρμογή, που «εκπαιδεύεται» να απαντά στο facebook του Δήμου Τρικκαίων σε πλήθος θεμάτων: από κινηματογραφικές προβολές και διανυκτερεύοντα φαρμακεία, μέχρι έγγραφα απαραίτητα για τέλεση γάμου ή για κοινωνική μέριμνα.

Από το γραφείο Τύπου

Σύστημα Έξυπνης Στάθμευσης

Υλοποιήθηκε Σύστημα Εξυπνης Διαχείρισης Στάθμευσης, με το οποίο επιτυγχάνεται η εύρεση, η απεικόνιση και ο έλεγχος οριοθετημένων θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Χρήση Αισθητήρων: Εγκατάσταση δικτύου εξειδικευμένων αισθητήρων στο οδόστρωμα των οδών Όθωνος και Γαριβάλδη, έτσι ώστε να αντιστοιχεί ένας αισθητήρας για κάθε διακριτή, διαγραμμισμένη θέση στάθμευσης. Ο αισθητήρας τροφοδοτεί τα σημεία ελέγχου του δικτύου (controllers) στέλνοντας τα ανάλογα σήματα, όταν η θέση είναι ή δεν είναι κατειλημμένη. Επιπλέον οι πολίτες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τη διαθεσιμότητα θέσεων στην επιλεγμένη περιοχή, τόσο μέσω της εφαρμογής στάθμευσης (mobile app) για κινητά τηλέφωνα, όσο και από πινακίδες που μπορούν να εγκατασταθούν σε κομβικά σημεία της πόλης. Επίσης παρέχεται και στα όργανα ελέγχου της στάθμευσης, ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για περιπτώσεις παράνομου παρκαρίσματος. Μέσω της εφαρμογής παρέχεται και δυνατότητα αυτόματης πληρωμής του τιμήματος στάθμευσης.

Συνεργάτες: ParkGuru, VivaWallet, Cisco, Space Hellas

Σύστημα παρακολούθησης περιβαλλοντικών συνθηκών

Με τη χρήση ειδικών συσκευών περιβαλλοντικών μετρήσεων (όπως για συγκέντρωση αέριων ρύπων, αιωρούμενων σωματιδίων και θορύβου), μπορεί να εκτιμηθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας και να αξιολογηθεί πιθανός αντίκτυπος στη δημόσια υγεία. Επίσης, απεικονίζονται σε πραγματικό χρόνο τυποποιημένοι δείκτες ποιότητας του περιβάλλοντος που επιτρέπουν συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking), επισημάνσεις (alerts) και την αναγνώριση τάσεων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη λήψη μέτρων. Το σύστημα εγκαταστάθηκε στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.

Συνεργάτες: Space Hellas, Cisco

Έξυπνη και Διασυνδεδεμένη Ψηφιακή Πλατφόρμα

Εγκαταστάθηκε η πλατφόρμα έξυπνης πόλης Cisco Smart+Connected Digital Platform – CDP. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα του Internet of Things (IoT) και διαχειρίζεται τις επιμέρους εφαρμογές εποπτείας και ενημέρωσης, τροφοδοτώντας ταυτόχρονα τρίτα συστήματα, μέσα από ανοιχτά πρωτόκολλα διασύνδεσης (APIs). Η πλατφόρμα συγκεντρώνει, αποθηκεύει, κανονικοποιεί και οπτικοποιεί τα δεδομένα που παράγονται από τις παραπάνω υποδομές και εφαρμογές και τα διαθέτει προς ανάλυση σε όποιους ενδιαφέρονται να τα αξιοποιήσουν προς όφελος των πολιτών και των επιχειρήσεων της πόλης.

Συνεργάτες: Cisco, Space Hellas

Κέντρο διαχείρισης της «έξυπνης πόλης»

Υλοποιήθηκε ένα κέντρο ελέγχου όλων των υπηρεσιών, στο ισόγειο του Δημαρχείου. Εγκαταστάθηκαν οθόνες παρακολούθησης των παρακάτω συστημάτων:

  • Η πλατφόρμα Cisco Smart + Connected Digital Platform είναι σχεδιασμένη να προβάλει τα στοιχεία που συγκεντρώνει σε μία οθόνη προβολής, διαχείρισης.
  • GIS, προβάλει τα χωρικά – χωροταξικά δεδομένα και σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου
    Τρικκαίων
  • Σύστημα παρακολούθησης λειτουργίας φωτεινών σηματοδοτών. Προσφέρει online παρακολούθηση βλαβών και καμένων λαμπτήρων στους κυκλοφοριακούς κόμβους της πόλης που ελέγχονται από φανάρια.
  • Σύστημα αποτύπωσης κίνησης των δημοτικών οχημάτων.
  • Οθόνη παρακολούθησης λειτουργίας κόμβων ασυρμάτου δικτύου παροχής δωρεάν internet.
  • Σύστημα παρακολούθησης και ρύθμισης ηλεκτροβανών δικτύου ύδρευσης – ΔΕΥΑΤ
  • Καταγραφή και παρακολούθηση πορείας επίλυσης αιτημάτων πολιτών.
  • Ανάρτηση ανοιχτών δεδομένων του Δήμου Τρικκαίων

Συνεργάτες: Cisco, Space Hellas, ITM Intelligent, e-trikala, Vodafone, ΔΕΥΑΤ, ENGIS by enstruct, ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP.

To Smart Trikala στην υπηρεσία των τρικαλινών

 

Εξι εφαρμογές της σύγχρονης («έξυπνης», όπως παλιότερα λεγόταν) πόλης παρουσίασε ο Δήμαρχος Τρικκαίων στους τρικαλινούς πολίτες. Πρόκειται για τις εφαρμογές που ουσιαστικά μέσω της τεχνολογίας, κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πολιτών για απλά και καθημερινά, ουσιαστικά όμως ζητήματα.
Οι εφαρμογές υπάρχουν ήδη στην ιστοσελίδα (www.trikalacity.gr) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Τρικκαίων. Είναι τμήμα του Smart Trikala και χρησιμοποιούνται ήδη, αλλά πλέον κεφαλαιοποιήθηκαν για να είναι γνωστοποιηθούν συνολικότερα στους πολίτες.
Εξάλλου, θα υλοποιηθεί μια εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών, που θα ανακαλύπτυν συνεχώς τις δράσεις που διευκολύνουν ζητήματα καθημερινότητας. Μαζί με τον επιστημονικό συνεργάτη του, Δρ Λεωνίδα Ανθόπουλο, ο κ. Παπαστεργίου παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 τα:
1. Trikala CheckApp: η επίσημη εφαρμογή του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Trikala CheckApp

2. Ανοικτά δεδομένα: πύλη ανοικτών δεδομένων του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ανοικτά δεδομένα

3. Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς το Δήμο Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Ηλεκτρονικές Πληρωμές προς τον Δήμο Τρικκαίων
4. Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Γεωγραφικά δεδομένα του Δήμου Τρικκαίων
5. Bot: λογισμικό αυτόματης απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του Πολίτη από την επίσημη σελίδα του Δήμου Τρικκαίων στο κοινωνικό μέσο Facebook

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Bot
6. Δημόσιες διαβουλεύσεις του Δήμου Τρικκαίων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ Δημόσιες διαβουλεύσεις
Αυτές οι εφαρμογές εισάγουν τον πολίτη στην εποχή της καινοτομίας. Για παράδειγμα, όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων, με το Triklala CheckApp δημιουργείται μια βάση δεδομένων, που ουσιαστικά επιδιώκει να επιλύσει προβλήματα, εκδιώκοντας το «μέσον» από αυτά. Είναι ένας μεγάλος σύγχρονος αποδέκτης παραπόνων, σημείωσε, εκθειάζοντας τη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού «20000», του οποίου είναι τμήμα. Αναφέρθηκε, επίσης, στον θετικό ρόλο της τηλεφωνικής γραμμής, μιλώντας για τη μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες, φέρνοντας ως παράδειγμα την αύξηση των αιτημάτων (4.854 το 2017 έναντι 4.590 το 2016) και τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης σε λιγότερο από 10 ημέρες για το 60% εξ αυτών. Ζήτησε επίσης, τη συνεργασία των πολιτών για ζητήματα ενημέρωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

AppsInTrikala

Την ίδια συνεργασία ζήτησε για θέματα διαβουλεύσεων, λέγοντας ότι «οφείλουμε να συζητήσουμε περισσότερο για τις πόλεις μας»
Για το θέμα των on line πληρωμών στον Δήμο, τόνισε ότι πρόκειται για μια κίνηση προς διευκόλυνση του πολίτη, ενώ για τα συστήματα GIS (γεωγραφικά δεδομένα) τόνισε ότι είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τα κτηματολογικά δεδομένα. Μάλιστα σημείωσε ότι υπάρχει ήδη η πρώτη σοβαρή προσέγγιση με στοιχεία για κάδους απορριμμάτων, δίκτυα ΔΕΥΑΤ, αριθμό φωτιστικών κ.α., χρήσιμα για κάθε πολίτη, μέσα από την εφαρμογή των ανοικτών δεδομένων (Open Data). Κάθε πολίτης μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που με διαφάνεια δίνονται από τον Δήμο Τρικκαίων, σε θέματα Πρόνοιας, Περιβάλλοντος, Οικονομίας κ.α., ενώ είναι γνωστό ότι ήδη υπάρχει διαφάνεια και στην υλοποίηση του προϋπολογισμού, αφού η εκτέλεσή του αποτυπώνεται και στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Τέλος, αναφορικά με το Bot,είωσε ότι πρόκειται για μια πρωτοπόρα εφαρμογή, που «εκπαιδεύεται» να απαντά στο facebook του Δήμου Τρικκαίων σε πλήθος θεμάτων: από κινηματογραφικές προβολές και διανυκτερεύοντα φαρμακεία, μέχρι έγγραφα απαραίτητα για τέλεση γάμου ή για κοινωνική μέριμνα.

Από το γραφείο Τύπου

Συλλογή και ανάλυση δεδομένων

Υλοποιήθηκε εφαρμογή που επιτρέπει εύκολη και γρήγορη διασύνδεση των χρηστών στο δημοτικό ασύρματο δίκτυο, με διάφορους τρόπους, όπως μέσω λογαριασμών των χρηστών σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες από την χρήση του ασύρματου δικτύου θα αξιοποιούνται από την δημοτική αρχή, η οποία μέσω την εφαρμογής Marera θα μπορεί να ενημερώνει τους πολίτες για πολιτιστικές εκδηλώσεις και δρώμενα του Δήμου και να τους διευκολύνει να απολαμβάνουν τον χρόνο τους στην πόλη. Επίσης, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο ή με άλλους ενδιαφερόμενους, προωθούνται η επιχειρηματικότητα και η αυξημένη αγοραστική κίνηση, μέσω στοχευμένων προσφορών ή άλλων προωθητικών ενεργειών. Συνεργάτες: SiEBEN, Space Hellas

Σύστημα παρακολούθησης λειτουργίας φωτεινών σηματοδοτών της πόλης

Στο σημείο ελέγχου (controller) των κόμβων τοποθετείται ηλεκτρονικός εξοπλισμός, ο οποίος ελέγχει αδιάκοπα τη λειτουργία του κόμβου, αναφέρει την πιθανή βλάβη, ενημερώνει για τη δυσλειτουργία λαμπτήρων σηματοδοτών ανά κατεύθυνση και σήμανση (κόκκινο – πορτοκαλί – πράσινο) και ενημερώνει online το κέντρο ελέγχου ή αποστέλλει sms στον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο

Ολοκληρωμένο Σύστημα Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS)

Το Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα περιλαμβάνει ευρείες δυνατότητες Business Intelligence (BI), ώστε να παρέχει διαχείριση όλων των επιπέδων με εργαλεία για λήψη καλά πληροφορημένων αποφάσεων για το Δήμο, αλλά και εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα από τον πολίτη. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εφαρμογές Πολεοδομικών δεδομένων, Αρχείου Πολεοδομίας, Τεχνικών έργων, Δημοτικής Περιουσίας, Σήμανσης, Φωτεινών σηματοδοτών, Οδοφωτισμού και σημείων ενδιαφέροντος. Επίσης θα γίνει πιλοτικά ανάλυση και βελτιστοποίηση των διαδρομών αποκομιδής απορριμμάτων.

GIS

Εφαρμογές