- Για όσους/ες δεν εισέπραξαν μέχρι σήμερα την οικονομική ενίσχυση (οικοσκευή και πρώτες ανάγκες διαβίωσης) για τις οικίες τους από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023
- Μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2024 οι αιτήσεις στο Δήμο Τρικκαίων
- Αφορά μόνο όσους/ες έκαναν αίτηση στο arogi.gov.gr και πραγματοποιήθηκε αυτοψία στις οικίες τους από τα κλιμάκια του Υπουργείου.
Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει τους/τις δημότες/ισσες που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες που σημειώθηκαν μεταξύ 4ης και 11ης Σεπτεμβρίου 2023 και δεν αποζημιώθηκαν μέχρι σήμερα, ότι μπορούν να ζητήσουν την αναθεώρηση του φακέλου τους. Με το αίτημα αναθεώρησης θα εξεταστεί η δυνατότητα για την καταβολή ή μη της οικονομικής ενίσχυσης που προβλέπεται για τις πλημμύρες του «Daniel» (κάλυψη πρώτων βιοτικών αναγκών, απλών επισκευαστικών εργασιών και αντικατάσταση οικοσκευής)
Προϋποθέσεις και διαδικασία υποβολής των αιτήσεων
Οι πληγέντες/είσες δημότες/ισσες που δεν έχουν λάβει μέχρι την 18η Οκτωβρίου 2024 την προβλεπόμενη οικονομική ενίσχυση, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την επανεξέταση του αιτήματός τους (Δεύτερη Ευκαιρία).
Δικαιούχοι για την υποβολή της αίτησης αυτής είναι αποκλειστικά και μόνο όσοι/ες:
α) έχουν υποβάλλει αρχικά εντός του 2023 αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα arogi.gov.gr του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και
β) έχει πραγματοποιηθεί στην οικία τους αυτοψία από τα κλιμάκια μηχανικών του Υπουργείου.
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Οι ενδιαφερόμενοι/ες, προκειμένου να γίνει η επανεξέταση του φακέλου τους, θα πρέπει να καταθέσουν στον Δήμο τα εξής δικαιολογητικά:
- Αίτηση (σύμφωνα με το υπόδειγμα)
- Υπεύθυνη Δήλωση ιδιοκτήτη και συνιδιοκτητών εφόσον υπάρχουν (σύμφωνα με το υπόδειγμα)
- Πίνακα με τα απαραίτητα στοιχεία προσδιορισμού του κτηρίου (σύμφωνα με το υπόδειγμα)
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) του έτους 2023 (ήτοι εισοδήματα που αποκτήθηκαν το έτος 2022)
- Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) έτους 2023
ΑΙΤΗΣΗ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
Η υποβολή των δικαιολογητικών για τη συγκρότηση του φακέλου θα γίνεται :
- Είτε διά ζώσης στο γραφείο που λειτουργεί στον Δήμο Τρικκαίων για την υποστήριξη των πληγέντων από τις φυσικές καταστροφές (πρώην κτήριο ΚΕΠ στη είσοδο του Δημαρχείου), από ώρα 08:00 έως 15:00.
- Είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: [email protected]
Προθεσμίες και επαναξιολόγηση των αιτήσεων
Η τελική προθεσμία υποβολής της αίτησης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024.
Ο Δήμος θα διαβιβάσει τα στοιχεία του φακέλου στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την επαναξιολόγηση των αιτήσεων και την αιτιολογημένη καταβολή ή μη της προβλεπόμενης ανά περίπτωση οικονομικής ενίσχυσης.
Πληροφορίες ή διευκρινίσεις δίνονται σε ημέρες και ώρες εργάσιμες από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Τρικκαίων, Δημαρχείο 2ος όροφος, κ. Ευαγγελία Τζέλη (τηλ. 24313 51211, [email protected])
Από το γραφείο Τύπου